31 nap a jobb blogolásért #13 - Új blogok | Sorköz - Olvasásra kijelölt hely: 31 nap a jobb blogolásért #13 - Új blogok

2015. február 15., vasárnap

31 nap a jobb blogolásért #13 - Új blogok

31 nap a jobb blogolásért #13 - Új blogok

Új olvasó vagy és nem tudod, mi ez a kihívás? A részletekért kattints ide, az eddigi feladatokért ide, aztán kezdj bele te is és hagyj egy kommentet a blogod linkjével, hogy benézhessek hozzád. ;)


A mai feladat, hogy új blogokat fedezzünk fel és egy kommenttel jelezzük, hogy ott jártunk. Ennek nagyjából ugyanaz a lényege, mint amit a kihívás első napjánál már említettünk: hogy tágítsuk az ismeretségi körünket és tanuljunk másoktól, miközben saját magunkra is felhívjuk a figyelmet. Az új olvasók nem feltétlenül özönlenek maguktól, az értelmes kommentelés pedig jó alternatív módja lehet az elérésüknek.

A Parajunkee tippjei új blogok felfedezéséhez:

1. Gondold végig, milyen kulcsszavak jellemzik a saját blogodat (pl. könyves blogger, könyvkritikák stb.), majd írd be ezeket a keresőbe.

2. Nézd meg, hogy kiket követnek azok, akiket rendszeresen olvasol.

3. Ha valaki új kommentel hozzád, mindig nézz be hozzá!

4. Nézelődj különböző gyűjtőoldalakon, linktárakban.

5. Kérj ajánlásokat valamelyik közösségi oldalon.

6. Figyeld a fórumok számodra érdekes topikjait, a hozzászólók aláírásait, hátha releváns linkre bukkansz.

7. Keress #hashtag alapján.

A kihívásgazda példáját követve én is közzétennék egy listát, amelyhez jövőhét vasárnapig bárki hozzáadhatja a blogját, hogy így segítsük egymást újdonságok felfedezésében. Ha hozzáadod a sajátod, annyit mindenképp megígérhetek, hogy benézek hozzád és valamelyik bejegyzésnél hagyok egy kommentet. Ha gondoljátok, tegyetek ti is így, és ha listázzátok a saját blogotokat, cserébe írjatok egy hozzászólást valaki másnak, hogy támogassuk egymást egy kicsit. :)

Blogot az alábbi Add your link gombra kattintva adhattok hozzá. (Még nem csináltam ilyet, úgyhogy ha valamiért nem működne, kérlek, jelezzétek.)

Kép forrása: 1

10 megjegyzés:

  1. Ez izgalmas játéknak tűnik- én is mindig érdeklődök új blogok,bloggerek után (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy vagyok vele, hogy miért jönnének mások az én blogomra, ha én nem támogatom senki másét? Örülök, hogy idetaláltál és felírtad magad a listára! :)

      Törlés
    2. Teljesen jogos a meglátásod,és ez egy kedves gesztus (: Én meg köszi a lehetőséget,mindig örülök az új embereknek; aztán sose lehet tudni,hogy kinek a blogjába szeretek bele :)

      Törlés
    3. Azért is hoztam létre a listát, hátha találtok ti is és én is olyan új blogot, amit szívesen olvasnánk. Haladgatok a kommenteléssel, nemsokára megyek a te blogodra is. :))

      Törlés
    4. Én is megnézm a régebbi bejegyzéseidet- minden új blognál ami tetszik,belemerülök (: Okés,gyere csak,várlak (:

      Törlés
    5. Köszönöm, nagyon jól esik! :)

      Törlés
  2. Szia!
    Nemrég bukkantam a blogodra,igazán meglepett amikor a statisztikákat böngészve rátaláltam a blogodra. Mindig meglep, hogy sokszor nem is tudja egy blogger, hogy kik is olvassák vagy említik meg az ő blogját.
    Ezt a sorozatodat nagyon jó ötletnek tartom. Sok igazság van a leírtakban :) nem vagyok egy nagy kommentelő, de tudom milyen jól esik olvasni a véleményeket, még ha pár szóról van is szó.
    A blogod nagyon szép és biztos visszatérek még :)
    Nelli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetes, hogy megemlítelek, ha egyszer jó posztot írtál. ;)
      Nagyon jól tud esni, ha új említést veszek észre a statisztikák által, olyankor mindig benézek az illetőhöz és elgondolkozom, hogy vajon ő hogyan talált ide.
      Köszönöm a kedves szavakat, és hogy rászántad magad a kommentelésre! :)

      Törlés
  3. Ez a linkhozzáadós cucc nagyon ötletes és hasznos, nekem eszembe se jutott volna, hogy ilyesmi létezhet... Ezért is szeretem olvasni a bejegyzéseid, mert mindig tanulok valami újat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tudtam, hogy létezik, csak idáig sosem mertem kipróbálni, mert mi van, ha senki nem adja hozzá a blogját?! Nagyon boldog vagyok, hogy a félelmem ellenére nem maradt üresen. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


blogger template by lovebird